۲۰
آذر

بازسازی کلینیک دندانپزشکی

تا حالا با خودتون فکر کردین که در بازسازی کلینیک دندانپزشکی طراحی و دکوراسیون داخلی کلینیک دندانپزشکی مورد علاقه شما میتونه چه شکلی باشه؟

به نظرتون رعایت چه مواردی در بازسازی مطب دندانپزشکی میتونه به القای حس آرامش به بیماران شما کمک کنه؟

به نظرتون دکوراسیون کلینیک دندانپزشکی باید شیک باشه یا کاربردی؟

فکر می کنید طراحی و دکوراسیون داخلی کلینیک دندانپزشکی میتونه شبیه طراحی خانه باشه؟

با بازسازی کلینیک دندانپزشکی به سبک مدرن و مینیمال موافقید یا به سبک کلاسیک؟

آیا از تاثیر مثبت بازسازی کلینیک دندانپزشکی بر روحیه مراجعین مطلع هستین؟

بازسازی کلینیک دندانپزشکی

برخلاف سال های قبل دندانپزشکان، پزشکان و جراحان  به دلیل اهمیت بالای تاثیر مثبت معماری بازسازی فضاهای درمانی توجه بیشتری به مقوله استانداردهای طراحی مطب دندانپزشکی و کلینیک های پوست و زیبایی می کنند.

ما معتقدیم که طراحی زیبا و کاربردی یک فضای درمانی میتونه باعث کاهش درصد قابل ملاحظه ای از حس اضطراب و استرس در بیماران بشه. بنابراین به تمام عزیزان پیشنهاد می کنیم که قبل از هر اقدامی با متخصصین فعال در صنعت ساختمان در ارتباط باشند تا متخصصین با بررسی های علمی و کارشناسانه باعث از بین بردن ریزفضاهای بیمار در فضاهای درمانی شوند.

اینکه دقیقا قرار است از فضای درمانی چه استفاده ای شود بسیار مهم است. به طور مثال برای طراحی پلان کلینیک دندانپزشکی تمام ریزفضاهای مورد نیاز برای ارائه خدمات درمانی از قبیل  بخش جراحی، ارتودنسی، ایمپلنت، ترمیم و زیبایی باید درنظر گرفته شود. علاوه بر این در طراحی باید مواردی مانند ترکیب رنگ و نور، سیرکولاسیون، ابعاد و ارتباطات فضایی رعایت شود.

از سویی دیگر وارد شدن تکنولوژی های جدید مانند یونیت های دندانپزشکی، دوربین، ویدئو های مخصوص داخل دهان، دستگاه های دیجیتال رادیوگرافی و تجهیزات دیجیتالی بهبود وسیعی را در زمینه درمانی ایجاد کرده اند.

بنابراین بازسازی کلینیک دندانپزشکی المان مهمی برای کاهش حس درد در بیماران، ایجاد آرامش بیشتر برای پرسنل کادر درمانی، برندسازی و جذب بیمار بیشتر محسوب می گردد. اگر برای انجام طراحی و دکوراسیون داخلی کلینیک دندانپزشکی نیاز به کمک دارین، تیم مهندسی گروه معماری نگاه آماده ارائه خدمت رسانی( از صفر تا صد طراحی و اجرای امور ) به شما عزیزان می باشد.

طراحی و ساخت انواع کابینت های چوبی، کابینت ام دی اف، کابینت ممبران، کابینت های گلاس، کابینت پی وی سی، کابینت فلزی ارائه مشاوره و خرید یونیت دندانپزشکی، تابوره، دستگاه رادیوگرافی، اتوکلا و خرید کفپوش پارکت، لمینت طراحی و اجرای کناف، رابیتس طراحی و خرید انواع کاغذدیواری، پوستر خرید کامپیوتر، دوربین های مدار بسته، فاراتل، سیستم های صوتی، سیستم های هوشمند، انواع روشنایی از قبیل لوستر، هالوژن و …

http://www.negaharchitects.com