امروزه رقابت کاری سالم برای افزایش سودآوری در امر تجارت فاکتوری مهم برای مدیران سازمان ها به شمار می آید. یکی از اصلی ترین گزینه های روی میز مدیران توجه به معماری داخلی و طراحی دکوراسیون اداری می باشد. هرچه پرسنل یک سازمان احساس شادابی و رضایت بیشتری از محیط پیرامون خود داشته باشند، راندمان کاری افراد بالاتر خواهد رفت. بالارفتن راندمان کاری پرسنل تاثیر مستقیمی بر میزان فروش یک سازمان دارد. از این رو طراحی داخلی محیط کار بیش از پیش دارای اهمیت است. بعد از طراحی پلان کاربردی و جانمایی تمام ریزفضاها ، در نگاه اول انتخاب رنگ مهمترین گام برای شروع کار طراحی داخلی فضای اداری می باشد. انتخاب رنگ با توجه به رنگ سازمانی مجموعه، علاقه و نوع شخصیت کاربران فضا انجام می شود. براساس تحقیقات وب‌سایت انسیتو ملی سلامت، رنگ‌ها تاثیر شگرفی بر فعالیت و نحوه عملکرد پرسنل دارند.

در پروژه اداری شرکت طبا صنعت از رنگ قرمز استفاده شده است. علت استفاده از این رنگ همخوانی طراحی با رنگ سازمانی شرکت و درنظر گرفتن المان داشتن تمرکز برای دقت و توجه روی جزئیات است. المان مکملی که در کنار رنگ توجه ویژه ای به آن می شود، نورپردازی داخلی متناسب با فضای اداری می باشد. طراحان توانمند شرکت معماری نگاه با طراحی مبلمان چوبی این پروژه از قبیل میز مدیریت، میز کارمندان، کمد، میزهای دکوراتیو، صندلی سعی کردند تا استفاده بهینه از کل فضاها انجام گیرد.

در کل چیدمان مناسب مبلمان، استفاده صحیح از فضاهها و رنگها ، هدایت خوب نور طبیعی به داخل فضا، استفاده اصولی از نورهای مصنوعی در فضای کار تاثیرات مثبتی را در طراحی  داخلی اداری خواهند داشت.